Goede voornemens; part 2

Lieve trouwe volgers, de laatste maanden heb ik helaas maar weinig tijd gehad om de cursus te volgen en jullie daarvan op de hoogte te houden. Zo ben ik inmiddels verhuisd naar onze mooie hoofdstad en op zoek naar een nieuwe baan. Ik ben blij om te zien dat er desondanks nog steeds veel mensen zijn die de weg naar mijn blog weten te vinden. Dus, ik moet weer aan de bak.. Ik heb vandaag de laatste teleseminar die ik had gehoord weer opnieuw beluisterd en ga me zo weer even opsluiten in de slaapkamer voor een huiswerksessie. De volgende keer dat jullie even langskomen staat er een nieuwe post op, beloofd!

Alleen voor vrouwen

Voor op je nachtkastje…

Maarrrr.. Tot die tijd, ik heb wel een ander leuk nieuwtje! Er is inmiddels een boek uitgekomen over het valleiorgasme en wat die voor je kan betekenen. Het heet Alleen voor vrouwen Ook mijn ervaringen staan erin én die van een van de volgers van dit blog! Spannend hè…

Geef een reactie

