Make love not war!

De weken scheuren in enorm hoog tempo voorbij en ineens is het lente! Het zonnetje laat zich al wel eens een dagje voorzichtig zien en de vogeltjes fluiten. Hoewel ik weinig tijd vind om mijn ervaringen op te tekenen, betekent het niet dat er niks gebeurd. Ik merk wel degelijk veranderingen op in mijn seksualiteit. Het lijkt alsof  er constant een klein stroompje seksuele energie aanwezig is. Het klinkt gek.. Ik stroom heus niet hele dag over van geilheid. Het is meer zoals een waakvlammetje. Omdat het nooit helemaal uitgaat, komt er constant een beetje warmte vanaf. Alsof ik net een beetje meer energie heb. Misschien is dit wat ze ‘mojo’ noemen? Levenslust.. Ik lijk intenser te kunnen genieten van alle zintuigelijke activiteiten (muziek, eten, sporten) en weet beter om te gaan met beren op de weg.  En vooruit, er is ook niet veel voor nodig om dat waakvlammetje aan te wakkeren.

Hoewel ik nooit een gebrek aan libido heb ervaren, ben ik nu al helemaal licht ontvlambaar. Ook de manier waarop ik samen seks heb, is veranderd. Ik voel me tijdens de seks meer open, waardoor ik me meer verbonden en vrijer voel. Daarbij, het lijkt alsof ik ‘bewuster’ seks, ik voel alles helderder en intenser. Het klinkt paradoxaal maar ik ben eigenlijk helemaal niet meer bezig met werken naar een orgasme.  Misschien wel juist door het los te laten bereik ik een orgasme makkelijker dan ooit en zijn deze ook heftiger heb ik het idee. Ook heb ik onlangs iets compleet nieuws ervaren waarvan ik dacht dat ik het niet zou kunnen (en willen eigenlijk). Daarover treed ik nog even niet in detail op dit blog want ik weet nog niet of ik het aankan om dat te delen, haha!

make_love_not_warHoewel ik een beetje ambivalente gevoelens heb over zweverige woorden als energie, kan ik niet anders zeggen dan dat het lijkt alsof ik de (seksuele) energie lekker voel stromen! Ik vraag me af in hoeverre deze ontwikkelingen in direct verband staan met wat ik leer tijdens de cursus. De technieken vind ik nog steeds moeilijk maar ik denk dat ik, door ermee bezig te zijn anders ben gaan voelen. En daarbij, ik raad alle vrouwen aan om je bekkenbodemspieren te gaan trainen! Ik kan het niet goed onder woorden brengen maar het versterken van deze spieren draagt zeker bij aan intensere orgasmes! Misschien is het wel een soort placebo-effect, en voel ik dit alles enkel doordat ik beter let op wat ik voel.  Maar waardoor dit precies teweeg wordt gebracht, is eigenlijk niet relevant. Het lijkt te werken! Dit zou ik echt iedereen gunnen. En echt, ik denk dat er een stuk minder leed zou zijn als iedereen zich hiermee bezig zou houden.. Wie heeft er nou tijd voor oorlogen en aanslagen als ‘ie liefde voelt en seks kan hebben? Bezorg Putin even een orgasme dat ie van z’n leven niet heeft meegemaakt, liefst door een man, dan zingt ie wel een toontje lager. Oke, ik dwaal af.. Tijd om af te ronden. De moraal van het verhaal is dat ik heerlijke orgasmes beleef en dit helaas nog geen gemeengoed is. Ik wil graag afsluiten met een link naar een interessant artikeltje waaruit blijkt dat dit niet alleen voor vrouwen geldt;

http://hardhoofd.com/2013/04/10/een-man-met-een-vrouwenprobleem/

Lieve mensen, alsjeblieft, make love! Met jezelf en anderen, zoveel mogelijk. Het is tenslotte lente..

One thought on “Make love not war!

Geef een reactie

