Goede voornemens…

2013 is nog geen twee weken oud.. Maar inmiddels zal het grootste deel van de goede voornemens al gesneuveld zijn. Normaal gesproken doe ik niet aan goede voornemens, als je iets wil veranderen in je leven moet je ’t gewoon meteen doen in plaats van wachten tot 1 januari. Voor dit jaar maak ik echter een uitzondering. Het afgelopen jaar zijn er namelijk op alle gebieden zoveel dingen die ik anders zou doen, als ik het nog eens over zou kunnen doen. Maar aangezien dat er niet in zit, heb ik de laatste weken van 2012 genomen om letterlijk en figuurlijk grote schoonmaak te houden in mijn leven.

zwarte-achtergrond-met-vuurwerk-in-de-vorm-van-een-hartjeOm die reden had de jaarwisseling echt symbolische waarde dit keer.. Een nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Zo ook op het gebied van het vallei orgasme, daar heb ik even geen ruimte voor gehad. Volgens de piramide van Maslov behoort een intens orgasme nou eenmaal niet tot de eerste levensbehoeften. Hoewel ’t wel een fijne afleiding kan zijn als andere dingen moeilijk zijn, maar dat terzijde.

Afgelopen vrijdag ben ik met een vriend naar het nationale toneel gegaan die het stuk ‘Drie zusters’ van Tjechov opvoerden (Sidenote; heel mooi stuk over (onvervuld) verlangen, teleurstelling, acceptatie en uiteindelijk misschien wel een beetje hoop, aanrader!). Anyway, het duurde drie uur en na een lange werkdag merkte ik dat ik soms een beetje wegzakte. Plotseling bedacht ik dat dit het ideale moment was om mijn bekkenbodemspieren te trainen! Vriend F. moest eens weten.. Het signaal dat ik er weer helemaal klaar voor ben dacht ik zo..  Ik denk dat ik wel even een opfrisrondje ga doen en de laatste lecture nog een keer opnieuw beluister voor ik weer verder ga.

Vanaf nu gaat het blog weer gewoon over (de tao van) seks en het vallei-orgasme. Tenminste, dat neem ik me voor. Maar ik beloof niks..

Geef een reactie

