Who’s that girl?

ImageEven tussendoor.. Behalve dat ik nieuwsgierig ben en me graag bezig houd met seks, heb ik nog niet veel over mezelf verteld. En daar heb ik natuurlijk wel een reden voor. Het schrijft toch minder lekker eerlijk als ik weet dat elke collega, buurman, opa en ex-klasgenoot kan meelezen over de verkenningstocht op het gebied van mijn seksualiteit. Misschien hadden jullie al zo’n vermoeden, maar Isa is niet mijn echte naam. Toch gebruik ik mijn alter-ego Isa niet om me anders voor te doen dan ik ben, in tegendeel.. Onder dit pseudoniem durf ik juist open te zijn over wat ik voel en meemaak. Ik durf dichter bij mezelf te blijven dan wanneer ik zou ondertekenen met mijn echte naam. Een paar vriendinnetjes heb ik natuurlijk wel verteld over Isa toen ik overlopend van enthousiasme begon aan dit project. Ze vertelden mij dat ze mijn stem heel duidelijk herkenden, dat het echt “Zoooo Isa” is..

Ondanks de seksuele revolutie blijft er een taboe rusten op seks en (eerlijk) praten over seks. Waarschijnlijk zijn er ook een boel mensen die echt niet hoeven te weten wat er allemaal in mijn slaapkamer, mijn bed, mijn onderbroek, laat staan in mijn lichaam plaatsvindt. En laat dit blog nou juist over al die dingen gaan!

Wat ik wel kan en wil vertellen is het volgende. Ik ben 27 jaar, dat betekent voor mij dat ik niet meer helemaal groen ben. Als 14 jarige begon ik mijn ontdekkingsreis met een eerste zoen, op een klassenfeest, op de wc. Heel cliché en geen groot succes maar mijn nieuwsgierigheid was geprikkeld.. Menig uitgaansavondje was pas echt geslaagd als ie met een kus werd bezegeld. Nog steeds vind ik een goede zoen verschrikkelijk fijn en verschrikkelijk ondergewaardeerd. Naar mijn mening is er geen grotere afknapper dan dat een jongen die stap zo goed als overslaat en je direct door wil sluizen naar zijn bed. Not gonna happen, eerst een voorproefje van je skills graag! Maar dat terzijde..

Op mijn 17werd mijn zogeheten bloempje geplukt door mijn eerste vriendje en ondanks dat hij erg zijn best deed en heel lief was, bewaar ik geen bijzonder goede herinneringen aan dat moment. Stijf als ’n plank vroeg ik me af wat ik in godsnaam moest doen om vervolgens te berusten in niets doen. Waarschijnlijk was dat voor hem ook geen noemenswaardige belevenis dus. Gelukkig had ik in de twee relaties die daarop volgden genoeg tijd om te ontdekken dat er een heleboel leuks te doen, te voelen en te ondergaan is in bed.

Als single is het echter weer totaal anders. De focus ligt dan ineens weer meer bij de zoektocht naar een potentiele (bed)partner in plaats van op de mogelijkheden in dat bedje. De opties zijn beperkt als je zonder vaste vriend toch uiting wil geven aan je seksuele gevoelens.. One night stands, scharrels, friends-with-benefits, ik heb het wel geprobeerd. Maar helaas blijkt dat toch vaak gecompliceerder dan verwacht en daarnaast kom ik maar zelden een jongen tegen die leuk genoeg is voor welk van die categorieën dan ook.

Dan blijft er nog maar een optie over; masturbatie! -Solo-seks, spelen met jezelf.. ideeën voor betere synoniemen zijn nog steeds welkom!- Meestal hou ik het maar gewoon daarbij, in mijn hoofd gebeuren de spannendste dingen, ik loop geen risico op SOA of zwangerschap en ik hoef me geen zorgen te maken over ongemakkelijke situaties de volgende ochtend. En daarmee is de cirkel rond en komen weer aan bij dit experiment, op zoek naar het vallei orgasme..

Liefs,

Isa😉

Geef een reactie

