Vals’spelen’

Goed, de spits is eraf.. Na de eerste teleseminar op een regenachtige zaterdagochtend zijn er twee weken van oefenen verstreken. Ik had heel veel zin om te beginnen en installeerde me lekker op de bank met een kopje thee. Eigenlijk had ik geen flauw idee wat me te wachten zou staan en wat het vallei orgasme precies zou inhouden. Een uur later wist ik dat nog niet. Wat ik wel geleerd had, is dat elk vallei orgasme anders is en niet te voorspellen. Waar een normaal orgasme altijd ongeveer hetzelfde is, kan een vallei orgasme variëren van heel licht tot super intens. Als ik het goed begrepen heb, hoef ik ook niet bang te zijn voor een urenlang orgasme want je controle over de beleving is veel groter, het wordt dus niet intenser dan ik aankan. Daarbij kan je het sturen en een orgasme beleven in je knieën of longen of deze energie aanwenden in een saaie vergadering..

Dat is in het kort het doel. Nu de weg er naartoe nog want deze skills heb je natuurlijk niet een, twee, drie onder de knie. Ik moet mijn eierstokken gaan trainen, ja echt. Volgens de Taoïsten zit daar een energie die je met behulp van een vallei orgasme kunt gebruiken om vitaler, gezonder en gelukkiger te worden. Daarnaast ga ik mijn bekkenbodem spieren trainen. Dat is bekend terrein voor elke vrouw uit de sex-and-the-city generatie. Sinds Samantha daarin vertelde over ‘kegeling’ heb ik me meer dan eens voorgenomen die oefeningen op regelmatige basis te gaan doen.. Om het na een dag weer te vergeten. Nu ga ik er echt aan geloven. Mocht je mij dus tegenkomen in de rij bij de supermarkt, in de trein of op een bankje in het park; beware! Het zou goed kunnen dat ik aan het trainen ben!

Het tweede deel van de seminar ging over fantaseren. Nou, daar heb ik normaal gesproken geen enkele moeite mee! Te pas en te onpas drijven mijn gedachten af naar spannender terrein… Hier kan ik iets mee dacht ik. Teleurstelling dus toen bleek dat het juist de bedoeling is je fantasie niet de vrije loop te laten. Tijdens het spelen met jezelf (ik vind masturberen zo klinisch klinken, weet iemand een beter alternatief?) verlies je een boel energie doordat je een soort ‘on going’ programma afspeelt in je hoofd waarin allerlei geweldige seksuele gebeurtenissen de revue passeren. Ik moest een veilige partner in gedachten nemen en een situatie fantaseren die mij seksueel in opwinding kan brengen zonder dat deze zich ontwikkelt tot een masturbatieverhaal. Aangezien ik geen vaste partner heb, sprak het niet voor zich wie deze rol zou gaan vervullen. Gelukkig was er in het verleden een situatie met een bepaalde persoon die al vaak een bron van inspiratie is geweest en zich hiervoor goed zou kunnen lenen. Done.. En nu oefenen.

Ik was benieuwd hoe het huiswerk zou zijn.. Zou een stem mij expliciet gaan vertellen hoe te masturberen? (daar heb je ‘m weer.. stom woord!) Het begon als een soort geleide meditatie met een extreem laag 06-lijn gehalte. Op een gegeven moment zei de vrouwenstem dat ik opgewonden mocht worden zoals ik dat normaal zou doen.. Ehhh wat betekent dat precies? Moest ik nu full-blown gaan masturberen? Tegen de tijd dat ik dit daadwerkelijk ging doen, klonk het belletje en moest ik weer tot rust komen. Gelukkig kreeg ik nog 2 herkansingen om het wel goed te doen en daarna was het snel afgelopen.

De eerste keer dat ik dit deed was ik erg bezig met wat er precies bedoeld werd, hoe ik dit ten uitvoer zou moeten brengen en dat ik het heel goed wilde doen. Daarna vond ik het soms moeilijk om mijn gedachten erbij te houden maar vooral om mijn gedachten in toom te houden. Hoewel het niet expliciet gezegd werd, ging ik ervan uit dat ik meteen moest beginnen met de gestagneerde fantasie situatie. Deze is alleen zo succesvol dat ik mezelf meer dan eens tot de orde moest roepen om niet af te dwalen naar vuigere fantasieën. En na afloop kon ik mezelf soms niet bedwingen om vals te spelen en het toch nog even snel af te maken. Sorry… Blijkbaar ben ik geen natural als gaat om Oosters masturberen, gelukkig heb ik nog een paar maanden om te leren. On to the next chapter!

Geef een reactie

