No sex in this city..

Seks.. Ik heb het altijd al een geweldig interessant onderwerp gevonden om over te lezen, over te praten en te onderzoeken. Of het nou op wetenschappelijke wijze of in de praktijk is.  Daarbij ben ik nieuwsgierig, ik wil zoveel mogelijk weten maar vooral ook ervaren. Dat geldt overigens niet alleen op het gebied van seksualiteit maar loopt als een rode draad door mijn hele leven. Ik ben de wijze woorden van een cowboy in New York -true story- nooit vergeten; “Throw yourself in an experience”!

Vanzelfsprekend werd mijn nieuwsgierigheid direct geprikkeld toen ik voor het eerst hoorde over het vallei orgasme. De zogenoemde Rolls Royce onder de orgasmes? Daar wilde ik graag meer van weten. Na 2 langdurige relaties ben ik sinds ruim een half jaar vrijgezel. Jarenlang heb ik met veel plezier samen met een partner de mogelijkheden van seks kunnen onderzoeken. Voor mij is seks een van de leukste manieren om nader tot elkaar te komen, je liefde te uiten, lusten te bevredigen, ruzies bij te leggen, even je hoofd leeg te maken, in the jungle-gym te sporten, beter in slaap te komen etc. etc. Ik kan nog wel even doorgaan met romantische en minder romantische argumenten voor seks. Als je dan ineens vrijgezel bent en geen directe toegang hebt tot seks (min of meer) waar en wanneer je maar wil, is dat even wennen. Afzien misschien wel…

Dus toen ik las dat het vallei orgasme belooft meer genot en energie te geven, misschien zelfs uren zou kunnen duren, was ik meteen enthousiast -hoewel, een urenlang orgasme kan ik dat wel aan? De Chinese Taoïsten hebben duizenden jaren ervaring op dit gebied en een kans om van hen te leren over het opwekken en sturen van seksuele energie wil ik met beide handen aangrijpen. Ik krijg visioenen van koude winteravonden die verwarmd worden door drijven op de golven van een intenser orgasme dan ik ooit eerder beleefde..

De komende maanden ga ik dus een programma volgen waarbij ik leer over de werking van het lichaam en de oosterse visie op seksualiteit, ik ga oefeningen doen om mijn lichaam te trainen (chi kungs), meditatie- en masturbatietechnieken oefenen en ten slotte misschien wel een vallei orgasme opwekken. Ik ben heel nieuwsgierig naar wat ik allemaal ga tegenkomen maar vind het ook spannend. Gelukkig kan ik de cursus helemaal vanuit huis volgen en hoef ik niet naar een zweterig zaaltje gevuld met vieze mannetjes en verveelde huisvrouwen om mijn seksuele energie te vergroten. De cursus doe je individueel dus mijn gebrek aan een speelmaatje is geen enkel probleem. Daarbij, masturbatie huiswerk is weer eens wat anders dan statistiek!!!

Geef een reactie

